tisdag 20 februari 2018

UPPFÖLJNING! Utdelningsmatta

För nästan exakt ett år sedan skrev jag ett inlägg om hur många dagar per år, som jag fick utbetald utdelning. Då landade jag på 72dagar och nu när jag ett år senare gör en uppföljning, så inkasserar jag utdelning 96 ut av 365dagar.

Får se om jag lyckas komma upp i Marcus Hernhags 136dagar i februari 2019. Det är i och för sig inget självändamål att komma upp i så många utdelningsdagar som möjligt. Men håll med om att det är rätt coot och fascinerande, om man skulle kunna komma upp i låt säga 220 utdelningsdagar per år. Det är väl cirka, så många arbetsdagar som man har på ett år.

Får också passa på att tipsa om #Uppesittarkväll som kör igång igen på torsdagen den 22feb med "Investeraren" Nicklas Andersson i spetsen och i regi av EFN. Ska bli väldigt intressant att se om de kan ta #Uppesittarkväll till en ny nivå.

Sist men inte minst skönt att Blåvitt´s tävlingssäsong är igång igen. Det blev en skön premiärvinst mot Varberg i Svenska Cupen.

Nu KÖR vi över Öster på lördag!
/Glenn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar