onsdag 3 januari 2018

Grattis Glenn! Dividend Glenn fyller 1 år idag…

Vad är det för en dag, vad är det för en dag, nä det är ingen vanlig dag, för det är Dividend Glenns Födelsedag! Hurra hurra hurra...

Måste säga att det varit oerhört roligt, att under ett års tid dokumentera ett år av investerande via bloggen. Sen har det kanske inte blivit så många inlägg som önskat men det beror mer på att man har ett vanligt jobb samt tre underbara ungar vars uppmärksamhet kräver större delen av ens vakna tid.

24 inlägg och 7.159 sidvisningar har bloggen mäktat med under sitt första levnadsår och det får väl anses som relativt bra då jag verkligen inte marknadsfört bloggen på annat sätt än min Facebook-vägg. Det är först nyligen som jag delat några inlägg i den stängda gruppen ”Utdelningsaktier”. En Facebook-grupp som jag för övrigt varmt kan rekommendera till Er som vill få ännu mer kött på benet angående utdelningsaktier.

Ser nu fram emot ett nytt spännande år med bloggen och där min ambition är att försöka skriva lite fler inlägg mellan mina stående månadsuppdateringar.

Innan jag avslutar så vill jag också passa på att tacka för alla glada och positiva tillrop som jag har fått under mitt första år som bloggare. Det är verkligen jättekul att jag har fått så fin respons av Er läsare och det bästa av allt är när jag hör att jag har lyckats inspirera en och annan därute till att skaffa sig sin egna ”Pengamaskin”.

Skål & Lycka till med 2018!

/Glenn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar